Assistance dla pojazdów marki Volvo – NordAuto w Białymstoku

Volvo Assistance to usługa dla najbardziej wymagających klientów NordAuto w Białymstoku. Jesteśmy gotowi przybyć z pomocą przez całą dobę, 365 dni w roku. Dla nas nie ma znaczenia, gdzie Państwo się znajdują lub co jest przyczyną kłopotów. Pojawimy się tak szybko, jak to możliwe i zadbamy o to, aby problem związany z naprawą auta nie był na Państwa, a na naszej głowie. Działamy w pełni profesjonalnie, mamy odpowiedni sprzęt, wiedzę i umiejętności do tego, aby świadczy usługi Assistance na najwyższym poziomie. Co możemy dla Państwa zrobić? Przykłady poniżej.

Awaria czy wypadek – dla nas nie ma to znaczenia!

Awaria to przypadek losowy wynikający z przyczyn pochodzenia mechanicznego czy elektronicznego. Samochód jest skonstruowany tak, że nawet drobna usterka może go unieruchomić. Oczywiście przyjedziemy po takie auto i odbierzemy go od Państwa. Chcemy jednak zaznaczyć, że działamy również, gdy awarii ulegnie drobna część wpływająca na bezpieczeństwo jazdy, a więc na przykład, gdy jedno ze świateł przednich, tylnych lub kierunkowskazów przestanie działać!

Wymienimy także uszkodzoną oponę w pojeździe, jeśli w bagażniku znajduje się sprawne koło zapasowe. Zadbamy o to, aby odzyskać zatrzaśnięty wewnątrz kluczyk i dowieziemy paliwo, gdy okaże się, że nagle go zabraknie! Gdy zatankujecie Państwo niewłaściwe paliwo, oczyścimy zbiornik i pokryjemy koszty dowiezienia tego właściwego!

Chcemy jednocześnie zapewnić, że w przypadku nagłego wypadku lub zdarzenia drogowego, w którego skutek doszło do unieruchomienia pojazdu, przybędziemy, tak szybko, jak będzie to możliwe. Nie ważne, czy samochód ulegnie uszkodzeniu poprzez zetknięcie się z innymi pojazdem, pieszym, zwierzęciem czy przedmiotem na lub obok drogi.

Działamy także, gdy samochód dachował lub był celem w działaniach osób trzecich (wandalizm, włamania). Co więcej, pomagamy po pożarze lub wybuchu pojazdu. Jednocześnie oferujemy pomoc techniczną (naprawy na miejscu, holowanie, pokrycie kosztów transportu i hotelu, pokrycie kosztów powrotu do miejsca zamieszkania).

Organizujemy pomoc medyczną

Oferujemy pomoc medyczną organizowaną w przypadku uszkodzenia ciała podczas kolizji czy wypadku poza granicami naszego kraju. Proponujemy informację medyczną, zorganizujemy także przewóz medyczny i hospitalizację w placówce medycznej zlokalizowanej najbliżej miejsca zdarzenia.

Zadbamy o zorganizowanie wizyty bliskiej osoby oraz zaaranżujemy transport zwłok. Volvo Assistance Polska działa na terenie całej Europy, dzięki czemu będziemy zawsze tam, gdzie nasi klienci. Zachęcamy więc wszystkich właścicieli pojazdów tej marki mieszkających w Białymstoku do skorzystania z usług salonu NordAuto!

Proponujemy pojazdy zastępcze

Jeżeli Państwa pojazd został odholowany przez Volvo Assistance, zapewniamy pojazd zastępczy. Co ważne, przywileje zakupu ubezpieczenia nigdy nie dotyczą tylko kierowcy, ale również podróżujących, jeżeli ich liczba nie przekracza tej maksymalnej wpisanej w dowód rejestracyjny. Aby skorzystać z wszystkich możliwości Volvo Assistance, konieczne jest systematyczne serwisowanie pojazdu, zgodnie z książką przeglądów i to wszystko! Zapraszamy do zakupu dodatkowego ubezpieczenia Assistance, to niezastąpiona ochrona i gwarancja pełnego spokoju w przypadku jakichkolwiek problemów na drodze!

Nie znalazłeś wymarzonego auta? Napisz do nas lub zadzwoń 85 651 44 36
Skontaktuj się z nami

Zapytaj o szczegóły

Odezwiemy się do Ciebie w ciągu 2 godzin

Więcej › Jeżeli wyrazi Pan/Pani zgodę, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez administratora - Volvo Car Poland sp. z o.o., Warszawa (02-884), ul. Puławska 558/560 (VCP), na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), w celu marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo. Informujemy, że: podanie danych jest dobrowolne, może Pan/Pani w każdej chwili wycofać zgodę (w tym przy użyciu danych kontaktowych administratora lub inspektora ochrony danych), wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem, z inspektorem ochrony danych VCP może się Pan/Pani skontaktować przy użyciu adresu mailowego: globdpo@volvocars.com, odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz VCP, w tym: dostawcy usług marketingowych i IT, autoryzowani dealerzy Volvo, podmioty z grupy kapitałowej Volvo oraz partnerzy oferujący produkty Volvo Car Financial Services (np. kredyty, leasingi i ubezpieczenia), dane osobowe będą przechowywane nie dłużej niż przez 30 lat, przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania i przeniesienia (wniosek o realizację tych uprawnień można złożyć pod adresem: https://www.volvocars.com/pl/forms/subject-rights-request-form), a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane również w formie profilowania online i profilowania społecznościowego, które będzie polegało na zbieraniu i agregowaniu Pana/Pani danych w celu stworzenia profilu klienta i przedstawiania materiałów reklamowych i ofert lepiej dostosowanych do Pana/Pani potrzeb. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych w sieci Volvo zamieściliśmy na stronie: https://www.volvocars.com/pl/footer/polityka-prywatnosci Mniej ‹
Więcej › Wyrażam zgodę na prowadzenie przez Volvo Car Poland sp. z o.o. (ul. Puławska 558/560, 02-884 Warszawa), lub na jej zlecenie marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo, poprzez kontakt głosowy na podany przeze mnie numer telefonu, w tym przy użyciu automatycznych systemów wywołujących. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana (w tym przy użyciu danych kontaktowych wskazanych powyżej lub w wiadomości e-mail wysłanej na adres inspektora ochrony danych: globdpo@volvocars.com). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Pozostałe informacje dotyczące przetwarzania danych w celach marketingowych znajdziesz w powyższej klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych lub na stronie https://www.volvocars.com/pl/footer/polityka-prywatnosci. Mniej ‹
Więcej › Wyrażam zgodę na prowadzenie przez Volvo Car Poland sp. z o.o. (ul. Puławska 558/560, 02-884 Warszawa) lub na jej zlecenie marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo, poprzez przesyłanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności za pomocą poczty elektronicznej, a także za pomocą wiadomości SMS, na podany przeze mnie adres e-mail lub numer telefonu komórkowego. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana (w tym przy użyciu danych kontaktowych wskazanych powyżej lub w wiadomości e-mail wysłanej na adres inspektora ochrony danych: globdpo@volvocars.com). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Pozostałe informacje dotyczące przetwarzania danych w celach marketingowych znajdziesz w powyższej klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych lub na stronie https://www.volvocars.com/pl/footer/polityka-prywatnosci. Mniej ‹

* Dane konieczne do podania w celu umożliwienia kontaktu i przedstawienia oferty, przy czym spośród danych: numer telefonu i adres e-mail wystarczy podanie tylko jednej z tych danych wraz z zaznaczeniem odpowiedniej zgody poniżej (druga zgoda jest zgodą na kontakt telefoniczny, zaś trzecia zgoda jest zgodą na kontakt mailowy). Pierwsza z poniższych zgód jest konieczna do zaznaczenia w celu umożliwienia kontaktu i przedstawienia oferty, niezależnie od tego, czy podany zostanie numer telefonu czy adres e-mail.

Dealer Nord Auto otrzymał twoją wiadomość

Wszystko poszło zgodnie z planem. Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w ciągu 24 godzin