NORD AUTO – Dealer Roku 2012
NORD AUTO Najlepsi w POlsce 2012 i 2014
NORD AUTO Sp. z o.o. – firma z Białegostoku najlepszym dealerem samochodów marki Volvo za 2014 rok.
Po raz kolejny punkty dealerskie marki Volvo zostały gruntownie przebadane przez importera – Volvo Car Poland. Pod uwagę brano: m.in. poziom obsługi klienta, realizację planów sprzedaży, jakość serwisu czy udział w segmencie premium. Pierwsze miejsce w tegorocznej edycji przypadło – Nord Auto – Autoryzowany Dealer Volvo z Białymstoku i Olsztyna. Tym samym firma otrzymała tytuł „Dealer Roku 2014”.
– Muszę przyznać, że uzyskanie tego tytułu nie jest proste – mówi Katarzyna Wasilewicz prezes zarządu Nord Auto – Pierwszy raz otrzymaliśmy tytuł Dealera Roku za 2012 rok. Musieliśmy stanąć na wysokości zadania. Niewątpliwie otrzymanie takiego tytułu jest niezmiernie nobilitujące i świadczy o najwyższych standardach działania. Szczególnie, że wszyscy dealerzy Volvo reprezentują bardzo wysoką jakość. Możliwość uzyskania tak wysokiego wyróżnienia w tak elitarnym gronie jest dla nas bardzo dużym sukcesem
i potwierdzeniem, że zawsze warto się starać dla swoich Klientów. Największe podziękowania należą się Klientom firmy – bo to właśnie Oni ufając nam i spędzając z nami kolejne lata – wykreowali nasz sukces.
W konkursie, trwającym cały rok, oceniany jest każdy aspekt działania prowadzonego przez Dealera. Znaczenie ma zarówno ilość sprzedawanych samochodów nowych
i używanych – oceniana poprzez realizację planów i udział w sprzedaży na lokalnym rynku jak i jakość obsługi klientów badana w kilku aspektach, od Tajemniczego Klienta po ankiety Klientów. Oceniana jest również sprzedaż produktów finansowych jako elementów ułatwiających Klientom realizację zakupu.
Kolejną kluczową kategorią jest obsługa posprzedażna oferowana przez serwis, gdzie fundamentalne znaczenie ma ocena naszych klientów podsumowująca zarówno jakość oferowanych usług, komfort korzystania z serwisu jak i sympatyczną atmosferę. Oprócz skutecznej naprawy auta zawsze ważne jest zrozumienie sytuacji Klienta i jego potrzeb.
A ostatnim elementem – jest marketing punktu dealerskiego czyli dostosowanie prowadzonych akcji do oczekiwań Klientów czyli spowodowanie, aby zawsze chętnie brali udział w spotkaniach, działaniach i funkcjonowaniu punktu dealerskiego – podkreśla Katarzyna Wasilewicz. Uzyskanie tytułu zawdzięczamy wytężonej pracy całego zespołu za co serdecznie dziękuję. Postawa pracowników firmy pozwoliła uzyskać przychylność naszych Klientów.