Umowa serwisowa

Regularne przeglądy okresowe w Volvo

Zapomnij o kosztach serwisu

Jeżeli wraz z zakupem Volvo zdecydujesz się zawrzeć Umowę Serwisową, zyskasz pewność, że odtąd Twoje auto będzie serwisowane w najlepszy możliwy sposób – przez przeszkolonych techników Volvo korzystających wyłącznie z oryginalnych części zamiennych. Podstawowa obsługa techniczna obejmuje: – olej, filtr oleju oraz usługę ich wymiany – węglowy filtr kabinowy oraz usługa jego wymiany. Umową serwisową możesz objąć od 1 do 3 przeglądów.

Regularne przeglądy okresowe w Volvo Nord Auto nie tylko pozwolą zachować samochód w idealnym stanie technicznym, ale zapewnią też utrzymanie wartości auta na najwyższym możliwym poziomie.

Dzięki jednorazowej opłacie pokrywającej koszty pierwszych trzech lub pięciu przeglądów przez najbliższe trzy lub pięć lat nie musisz myśleć o kosztach serwisu. Możesz także rozszerzyć Umowę na części eksploatacyjne i cieszyć się beztroską, praktycznie wolną od dodatkowych kosztów, eksploatacją auta.

Poza usługami czysto technicznymi oferujemy wiele dodatkowych korzyści przewidzianych podczas każdej wizyty samochodu w serwisie Volvo:

Technik serwisowy

W ramach programu Volvo Service 2.0 do Twojej dyspozycji pozostaje specjalnie przeszkolony osobisty technik serwisowy. Pomoże Ci zarezerwować dogodny termin przeglądu lub innych usług, jak na przykład wymiana opon.

Pilot Assist

Stale rozwijamy i ulepszamy oprogramowanie naszych samochodów, setki inżynierów pracują nad optymalizacją modułów elektronicznych sterujących różnymi funkcjami. To oznacza, że Twoje Volvo opuszcza serwis zawsze ulepszone, aktualizacja jest bowiem standardową usługą. Optymalizacji podlegać może na przykład działanie klimatyzacji, interfejsu kierowcy czy sterowanie silnikiem

Samochód zastępczy

W czasie przeglądu możesz wciąż potrzebować samochodu. Dlatego zawsze zaproponujemy Ci samochód zastępczy. Twój osobisty technik serwisowy zarezerwuje go dla Ciebie.

Sprawdzenie samochodu

Podłączymy Twoje Volvo do komputerowego systemu diagnostycznego, aby sprawdzić poprawność działania wszystkich systemów bezpieczeństwa. Zbadamy również stan akumulatora. Dziś wiele zewnętrznych urządzeń (iPody, smartfony, nawigacja itp.) wymaga podłączenia do źródła prądu – sprawdzamy akumulator, aby zapewnić Ci poczucie pełnego bezpieczeństwa.

Mycie samochodu

Przyjemnie jest wsiąść do czystego, umytego samochodu. Dlatego umyjemy Twoje Volvo za każdym razem, gdy trafi do naszego serwisu. Zgodnie z ideą programu Volvo Service 2.0 Twój samochód opuszcza serwis nie tylko w nienagannym stanie technicznym, ale również elegancko prezentując się z zewnątrz.

Autoryzowany serwis Volvo

Regularne przeglądy w ASO Volvo to najlepszy sposób na beztroską eksploatację auta. Dzięki nam masz pewność, że korzystasz z usług profesjonalnego serwisu przeprowadzonego przez wyszkolonych fachowców oraz że w Twoim Volvo zastosowano oryginalne części zamienne.

Do wyboru dwa warianty:

Umowa serwisowa Volvo

Przeglądy okresowe przeprowadzane są co 12 miesięcy lub co 30 000 km przebiegu (w zależności od tego, co nastąpi wcześniej). Umowa Serwisowa Volvo przewiduje m.in. bezpłatne aktualizacje oprogramowania, kontakt z osobistym technikiem serwisowym i kompleksowy przegląd samochodu.

Umowa serwisowa Volvo Plus

W jej ramach dodatkowo, poza standardowym zakresem Umowy Serwisowej Volvo, w trakcie przeglądów nie będziesz musiał pokrywać kosztów części eksploatacyjnych, takich jak pióra wycieraczek, klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, płyn hamulcowy i akumulator rozruchowy.

CHCESZ POZNAĆ SZCZEGÓŁY?

Skontaktuj się z nami

Nie znalazłeś wymarzonego auta? Napisz do nas lub zadzwoń 85 651 44 36

Zapytaj o szczegóły

Odezwiemy się do Ciebie w ciągu 2 godzin
(w godzinach pracy salonu).

* Pola obowiązkowe

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonu
Wpisz prawidłowy adres e-mail (np. jan.kowalski@workmail.com)
Wybierz kategorię
Wpisz wiadomosc

Administratorem Twoich danych osobowych pozostawionych w związku z wiadomością będzie Dom Volvo Car sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ulicy Puławskiej 558/560 (02-884 Warszawa). Więcej ›

Twoje dane osobowe będą przez nas przetwarzane w celu: obsługi sprawy, w związku z którą do nas piszesz. W zależności od przedmiotu przedstawionej sprawy może zaistnieć różna podstawa prawna przetwarzania Twoich danych osobowych. Podstawą prawną przetwarzania może być art. 6 ust. 1 lit. b) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) tj. wiążąca nas umowa lub podjęcie działań przed zawarciem umowy, jeżeli sprawa w związku z którą z nami się kontaktujesz dotyczy łączącej nas umowy lub podjęcia działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy. Podstawą prawną przetwarzania może być również art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. nasz prawnie uzasadniony interes polegający na możliwości udzielania odpowiedzi na kierowane pytania lub przekazywaniu informacji, jeżeli piszesz do nas np. w celu uzyskania informacji o naszych produktach, czy ofercie, a także art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, tj. ciążący na nas obowiązek prawny, jeżeli sprawa, w związku z którą z nami się kontaktujesz, wynika z obowiązujących przepisów prawa, np. w momencie, gdy piszesz do nas z prośbą o realizację prawa, które przysługuje Tobie na mocy przepisów o ochronie danych osobowych. Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe również w celu poprawy jakości świadczonych usług, w szczególności obsługi posprzedażowej. Podstawą prawną przetwarzania w tym celu jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. nasz prawnie uzasadniony interes polegający na możliwości udoskonalania świadczonych przez nas usług, w tym poprawy działania naszego biura obsługi klienta. Ponadto będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celu możliwości ustalania, dochodzenia i obrony przed roszczeniami, który stanowi nasz prawnie uzasadniony interes. Podstawą prawną przetwarzania w tym celu jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.

Przysługuje Tobie prawo do: dostępu do treści Twoich danych oraz prawo ich sprostowania, przeniesienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także - w odniesieniu do przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO - prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją.

Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutajMniej ‹

Więcej › Jeżeli wyrazi Pan/Pani zgodę, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez administratora - Volvo Car Poland sp. z o.o., Warszawa (02-884), ul. Puławska 558/560 (VCP), na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), w celu marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo. Informujemy, że: podanie danych jest dobrowolne; może Pan/Pani w każdej chwili wycofać zgodę (w tym przy użyciu danych kontaktowych administratora lub inspektora ochrony danych), przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem; z inspektorem ochrony danych VCP może się Pan/Pani skontaktować przy użyciu adresu mailowego: globdpo@volvocars.com; odbiorcami Pana/Pani danych osobowych mogą być podmioty świadczące usługi na rzecz VCP, w tym: dostawcy usług marketingowych i IT, autoryzowani dealerzy Volvo, podmioty z grupy kapitałowej Volvo oraz partnerzy oferujący produkty Volvo Car Financial Services (np. kredyty, leasingi i ubezpieczenia); dane osobowe będą przechowywane przez czas potrzebny do realizacji naszych celów marketingowych lub do momentu skutecznego wycofania przez Pana/Panią zgody na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych w tym celu; przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania i przeniesienia (wniosek o realizację tych uprawnień można złożyć pod adresem: https://www.volvocars.com/pl/subject-rights-request-form), a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych; Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane również w formie profilowania online i profilowania społecznościowego, które będzie polegało na zbieraniu i agregowaniu Pana/Pani danych w celu stworzenia profilu klienta i przedstawiania materiałów reklamowych i ofert lepiej dostosowanych do Pana/Pani potrzeb. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych w sieci Volvo zamieściliśmy na stronie: polityka prywatności. Mniej ‹
To pole jest obowiązkowe
Zaznacz formę kontaktu
Zaznacz formę kontaktu

1 Zgoda konieczna, aby Volvo Car Poland sp. z o.o. mogła przetwarzać Pana/Pani dane osobowe w celach marketingowych i miała możliwość przekazywania Panu/Pani treści o tym charakterze.

2 Zgoda konieczna, aby Volvo Car Poland sp. z o.o. mogła przekazywać Panu/Pani treści marketingowe poprzez kontakt telefoniczny w formie połączeń głosowych.

3 Zgoda konieczna, aby Volvo Car Poland sp. z o.o. mogła przekazywać Panu/Pani treści marketingowe poprzez wiadomości e-mail/SMS.

Bez zgody oznaczonej 1 oraz co najmniej jednej ze zgód oznaczonych 2 i 3 nie będziemy mogli przekazywać Panu/Pani treści dotyczących produktów oraz usług marki Volvo wskazanymi powyżej kanałami komunikacji.

Dealer Nord Auto otrzymał twoją wiadomość

Wszystko poszło zgodnie z planem. Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w ciągu 2 godzin
(w godzinach pracy salonu).