Kupujemy samochód używany w Białymstoku

 

Rynek samochodów używanych rozwija się w naszym kraju dynamicznie. Ubiegły rok nie był wyjątkiem od tej reguły. W 2018 roku zarejestrowano 1,6 mln aut, kupionych z drugiej ręki. Rynek nowych samochodów jest napędzany przede wszystkim przez firmy i ich komercyjne wymagania.

Natomiast statystyczny Kowalski, szukający auta na własne potrzeby – najprawdopodobniej poszuka samochodu używanego. Dużą popularnością w tej grupie cieszą się auta, pochodzące z Niemiec. Jednak, kupno samochodu używanego może być dużym ryzykiem. Polacy, poszukujący dla siebie czterech kółek na rynku wtórnym, za najlepsze źródło uważają krewnych oraz znajomych.

Nie kupować kota w worku

Ma to przede wszystkim tę zaletę, że sprzedający nie jest kimś anonimowym, a co za tym idzie, mamy do niego pełne zaufanie. W sytuacji kupna samochodu używanego do kogoś z naszego bliskiego otoczenia mamy pewność, że nie doszło do zaniżania przebiegu, jak również że historia napraw nie była fałszowana. Wymienione problemy to bardzo powszechne zjawiska, które w istotny sposób utrudniają nabywcom wybór odpowiedniego auta używanego.

Sposób na wiarygodność

Jednak, rynek usług z sektora samochodowego nie pozostał bierny w tej sytuacji. Ogromny popyt na weryfikację danych, jakie podają sprzedawcy czterech kółek na rynku wtórnym – stworzył realną potrzebę, by możliwe było sprawne i szybkie sprawdzenie stanu auta przed zakupem.

Dotyczy to zwłaszcza segmentu rynku samochodowego premium. Choć zdecydowana większość z mieszkańców naszego kraju nie przeznacza na zakup nowego pojazdu używanego więcej niż 10-20 tys. PLN, kupno BMW, Volvo lub modelu innej topowej marki z drugiej ręki może być bardzo dobrym posunięciem.

Producenci samochodów z wyższej półki przykładają wielką wagę do tego, by klienci mieli jak najmniej złych skojarzeń oraz doświadczeń z ich samochodami. Oferta, z jaką wychodzi coraz większa liczba autoryzowanych serwisów – takich jak białostocki serwis Nord Auto – czyli kompleksowe sprawdzenie samochodu przed kupnem – jest jednym ze sposobów na budowanie możliwie pozytywnego wizerunku marki w oczach nabywców.

Ten trend przybiera dwie podstawowe formy: pierwsza to oferty sprzedażowe autoryzowanych partnerów danej marki; druga z kolei to propozycja dokładnych badań technicznych jeszcze przed zakupem.

Z drugiej ręki – jak nowy

Część serwisów zajmuje się kupnem i sprzedażą samochodów używanych poza podstawowymi usługami naprawczymi i diagnostycznymi. Decydując się na zakup w takim miejscu będziemy mogli mieć pewność, że parametry, jakie zostały zadeklarowane w ogłoszeniu – faktycznie odpowiadają rzeczywistemu stanowi określonego egzemplarza.

Kupno od autoryzowanego pośrednika będzie także gwarancją, że samochód przeszedł dokładne testy, a wszystkie ewentualnie występujące usterki zostały starannie naprawione. Stwarza to bardzo korzystną sytuację dla wielu osób, którym marzy się dobry samochód, jednak dysponują ograniczonym budżetem. Bardzo często cztery kółka, jakie oferują sprawdzone i zaufane warsztaty, są w niemal idealnym stanie technicznym.

Zakupy bez ryzyka

Kolejną zaletą zlecenia sprawdzenia oferty, którą jesteśmy wstępnie zainteresowani – będzie także pewność, że historia auta od strony formalnej i prawnej jest bez zarzutu. Oszustwa podatkowe, lub wręcz sprzedawanie samochodów, które nie pochodzą z legalnych źródeł – to także zmora wszystkich, którzy szukają dla siebie samochodu na rynku wtórnym. Szczególnie dotyczy to modeli, które są sprowadzane z zagranicy.

Sprawdzenie samochodu przed zakupem będzie mądrym posunięciem, pozwoli zabezpieczyć się przed ewentualną nieuczciwością sprzedawcy oraz przysłowiowym kupowaniem kota w worku. Dlatego szczególnie nie warto żałować wydatków na tego typu usługi.

Nie znalazłeś wymarzonego auta? Napisz do nas lub zadzwoń 85 651 44 36
Skontaktuj się z nami

Zapytaj o szczegóły

Odezwiemy się do Ciebie w ciągu 2 godzin

Więcej › Jeżeli wyrazi Pan/Pani zgodę, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez administratora - Volvo Car Poland sp. z o.o., Warszawa (02-884), ul. Puławska 558/560 (VCP), na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), w celu marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo. Informujemy, że: podanie danych jest dobrowolne, może Pan/Pani w każdej chwili wycofać zgodę (w tym przy użyciu danych kontaktowych administratora lub inspektora ochrony danych), wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem, z inspektorem ochrony danych VCP może się Pan/Pani skontaktować przy użyciu adresu mailowego: globdpo@volvocars.com, odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz VCP, w tym: dostawcy usług marketingowych i IT, autoryzowani dealerzy Volvo, podmioty z grupy kapitałowej Volvo oraz partnerzy oferujący produkty Volvo Car Financial Services (np. kredyty, leasingi i ubezpieczenia), dane osobowe będą przechowywane nie dłużej niż przez 30 lat, przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania i przeniesienia (wniosek o realizację tych uprawnień można złożyć pod adresem: https://www.volvocars.com/pl/subject-rights-request-form), a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane również w formie profilowania online i profilowania społecznościowego, które będzie polegało na zbieraniu i agregowaniu Pana/Pani danych w celu stworzenia profilu klienta i przedstawiania materiałów reklamowych i ofert lepiej dostosowanych do Pana/Pani potrzeb. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych w sieci Volvo zamieściliśmy na stronie: polityka prywatności Mniej ‹
Więcej › Wyrażam zgodę na prowadzenie przez Volvo Car Poland sp. z o.o. (ul. Puławska 558/560, 02-884 Warszawa), lub na jej zlecenie marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo, poprzez kontakt głosowy na podany przeze mnie numer telefonu, w tym przy użyciu automatycznych systemów wywołujących. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana (w tym przy użyciu danych kontaktowych wskazanych powyżej lub w wiadomości e-mail wysłanej na adres inspektora ochrony danych: globdpo@volvocars.com). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Pozostałe informacje dotyczące przetwarzania danych w celach marketingowych znajdziesz w powyższej klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych lub na stronie polityka prywatności. Mniej ‹
Więcej › Wyrażam zgodę na prowadzenie przez Volvo Car Poland sp. z o.o. (ul. Puławska 558/560, 02-884 Warszawa) lub na jej zlecenie marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo, poprzez przesyłanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności za pomocą poczty elektronicznej, a także za pomocą wiadomości SMS, na podany przeze mnie adres e-mail lub numer telefonu komórkowego. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana (w tym przy użyciu danych kontaktowych wskazanych powyżej lub w wiadomości e-mail wysłanej na adres inspektora ochrony danych: globdpo@volvocars.com). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Pozostałe informacje dotyczące przetwarzania danych w celach marketingowych znajdziesz w powyższej klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych lub na stronie polityka prywatności. Mniej ‹

* Dane konieczne do podania w celu umożliwienia kontaktu i przedstawienia oferty, przy czym spośród danych: numer telefonu i adres e-mail wystarczy podanie tylko jednej z tych danych wraz z zaznaczeniem odpowiedniej zgody poniżej (druga zgoda jest zgodą na kontakt telefoniczny, zaś trzecia zgoda jest zgodą na kontakt mailowy). Pierwsza z poniższych zgód jest konieczna do zaznaczenia w celu umożliwienia kontaktu i przedstawienia oferty, niezależnie od tego, czy podany zostanie numer telefonu czy adres e-mail.

Dealer Nord Auto otrzymał twoją wiadomość

Wszystko poszło zgodnie z planem. Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w ciągu 2 godzin.
|
Nord Auto

Używamy plików cookie, aby maksymalnie ułatwić Państwu korzystanie z naszej witryny internetowej, w tym także w celu dostosowania jej zawartości i reklam do Państwa preferencji, oferowania funkcji mediów społecznościowych oraz w celu analizy ruchu. Pliki cookie obejmują pliki związane z kierowaniem treści oraz pliki do zaawansowanej analityki. Więcej informacji podano w sekcji Informacje na stronie z opisem plików cookie. Klikając Akceptuj, wyrażają Państwo zgodę na używanie przez nas plików cookie. Aby zmienić rodzaj wykorzystywanych przez nas plików cookie, prosimy kliknąć „Ustawienia plików cookie”.

ZAAKCEPTUJ WSZYSTKIE
DOSTOSUJ
USTAWIENIA PLIKÓW COOKIE
ZAWSZE
AKTYWNE

OBSŁUGA SERWISU I USŁUG PODSTAWOWYCH

Te pliki są wymagane i nie można ich wyłączyć.
Dzięki nim serwis może działać a podstawowe funkcje mogą być obsługiwane.

POMIAR WYDAJNOŚCI zobacz więcej

Dzięki tym danym analizujemy wykorzystanie naszego serwisu, m.in. mierzymy jego wydajność. Te dane pomagają nam uzyskać informację o treściach, jakich poszukują użytkownicy naszego serwisu, jak często do niego wracają. Dzięki temu możemy udoskonalać nasz serwis.

PLIKI COOKIE NA POTRZEBY ANALIZ STATYSTYCZNYCH zobacz więcej

Firma Volvo Cars używa usługi Google Analytics, która analizuje sposób korzystania z naszych serwisów internetowych przez użytkowników. Dostarcza nam ona następujących danych; e.g., informacji o tym, które strony użytkownik wyświetlił; które linki kliknął; ile czasu spędził na stronie; jakie samochody skonfigurował w naszym konfiguratorze; jakiego urządzenia używał. Te dane pomagają nam zrozumieć, jak osoby odwiedzające nasz serwis internetowy korzystają z niego, i zapewnić prawidłowe działanie serwisu. Nie wykorzystujemy tych danych w celach marketingowych lub reklamowych i nie udostępniamy ich podmiotom trzecim.

PERSONALIZACJA REKLAM zobacz więcej

Te informacje cookies pozwalają nam na umieszczanie reklam, które odpowiadają zainteresowaniom użytkowników.Bez tych informacji użytkownicy będą widzieli reklamy niezgodne z ich potrzebami.

DOSTARCZANIE I PREZENTOWANIE REKLAM I TREŚCI zobacz więcej

Te pliki cookie obejmują w szczególności znaczniki i piksele, które razem służą do gromadzenia informacji o cyfrowych interakcjach użytkowników z naszymi produktami, zarówno w naszej, jak i innych witrynach internetowych. Dane te pomagają nam mierzyć skuteczność naszych kampanii reklamowych i, w połączeniu z informacjami pochodzącymi z interakcji użytkownika z nami poprzez inne kanały (wiadomości e-mail, aplikacja Volvo Cars, SMS, media społecznościowe i reklamy cyfrowe), pozwalają nam budować profil zainteresowań użytkownika. Następnie możemy wykorzystać ten profil do ukierunkowanego dostarczania użytkownikowi reklam Volvo Cars dostosowanych do jego potrzeb, za pośrednictwem wielu kanałów. Należy pamiętać, że Volvo Car Corporation wraz z partnerami dostarczającymi reklamy cyfrowe jest współodpowiedzialne za przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych i reklamowych. Podmioty współpracujące: - Facebook Ireland Limited, w zakresie dostarczania ukierunkowanych reklam i poprawy optymalizacji kierowania i dostarczania reklam, a także gromadzenia i późniejszego przekazywania danych Facebookowi. Więcej informacji o tym, jak Facebook przetwarza dane osobowe, można znaleźć w polityce prywatności tej firmy (https://www.facebook.com/privacy/policy). Jeśli użytkownik nie zaakceptuje tych plików cookie, reklamy (w tym nasze) będą nadal wyświetlane podczas przeglądania Internetu, a materiały marketingowe będą nadal wysyłane do użytkownika, jeśli wyraził on na to zgodę, przy czym takie reklamy i materiały nie będą dostosowane do zainteresowań i interakcji użytkownika, będą zatem mniej przydatne.