Nord Auto – dobry mechanik w Białymstoku

 

Długi czas oczekiwania oraz fikcyjne naprawy? Twoja wizyta w serwisie wcale nie musi tak wyglądać. To, czego potrzebujesz, to sprawdzony mechanik. Białystok może się pochwalić przynajmniej kilkoma punktami napraw z nienagannym podejściem do klienta oraz fachową wiedzą w zakresie serwisowania Twojego auta. Wybierz Nord Auto Białystok, aby już nigdy nie narzekać na przykre niespodzianki.

Białystok: dobry mechanik potrzebny od zaraz

Jeśli szukasz mechanika samochodowego w Białymstoku, w pierwszej kolejności sprecyzuj swoje oczekiwania. Masz kilka możliwości. Możesz skorzystać z usług warsztatu w Twojej najbliższej okolicy, co z pewnością będzie bardzo wygodne.

Kolejna opcja to wizyta u mechanika poleconego przez znajomych, jednak dokonującego napraw bez autoryzacji. I choć wierzymy w siłę polecenia, to w przypadku aut segmentu premium takie rozwiązanie jest dość ryzykowne. Najbezpieczniej – zarówno dla Ciebie, Twoich bliskich, jak i Twojego portfela – udać się do autoryzowanego serwisu konkretnej marki.

 

Dobry mechanik? Białystok ma Autoryzowaną Stację Obsługi Volvo

Dlaczego warto korzystać z usług Autoryzowanej Stacji Obsługi Volvo, jak Nord Auto w Białymstoku? Dobry mechanik, z dużym doświadczeniem w naprawie aut klasy premium, to gwarancja jakości przeprowadzonych prac.

Nasi serwisanci mają ogromną wiedzę w zakresie rozwiązań Volvo oraz wszelkich zmian i usprawnień wprowadzanych przez ostatnie lata, znają więc pojazdy producenta od podszewki. Specjalizują się również w naprawie innych samochodów – segmentu premium oraz pozostałych klas.

 

Wybierz osobistego technika serwisowego

Warto mieć na uwadze, że nawet świetny mechanik, który jednak nie ma dostępu do szkoleń produktowych czy zaktualizowanej wiedzy odnośnie do działania systemów, może popełniać błędy. Podobnie w przypadku braku wytycznych dotyczących norm związanych z konkretnym modelem pojazdu. Dlatego nieustannie inwestujemy w rozwój pracowników Nord Auto Białystok. Mechanicy odbywają regularne szkolenia zgodnie z najwyższymi standardami Volvo Competence Programme. Do dyspozycji mają najnowsze narzędzia specjalistyczne i diagnostyczne oraz oryginalne części zamienne i akcesoria. Dzięki temu potrafią naprawić usterkę i poradzić sobie z każdą awarią. Ponadto doskonale wiedzą, jak zapobiegać im w przyszłości.

Wszystko to przekłada się na pełne bezpieczeństwo jazdy Twoim samochodem. Poza tym skorzystanie ze wsparcia osobistego technika z autoryzowanej stacji oznacza, że Twoje auto jest serwisowane zgodnie z procedurami przewidzianymi przez producenta. To istotne m.in. w kontekście ważności gwarancji.

Mechanik w Białymstoku z Oryginalnym Programem Serwisowym

Jeśli jesteś właścicielem auta marki Volvo, na pewno wiesz, czym jest Oryginalny Program Serwisowy producenta. Dokładnie opisany, kompleksowy plan obsługi technicznej Twojego samochodu pozwala na wygodnie ustalanie terminów niezbędnych przeglądów.

Przed przystąpieniem do programu w naszej stacji zostaniesz szczegółowo poinformowany, jaki zakres czynności dotyczy Twojego pojazdu. Masz pełny wgląd w całą procedurę. Ponadto zyskujesz pewność, że każda z prac serwisowych jest wykonywana zgodnie z zaleceniami fabrycznymi producenta.

 

Postaw na gwarancję ceny 

Korzystanie z usług Autoryzowanej Stacji Obsługi Volvo to również gwarancja na robociznę i podzespoły, udzielana Ci podczas każdego przeglądu lub naprawy samochodu. Przed rozpoczęciem prac wspólnie z Tobą ustalamy, jakie będzie ich zakres, szacujemy koszty oraz termin przeprowadzenia napraw. Nie wyjdziesz z naszego serwisu bez precyzyjnej informacji dotyczącej tego, co wchodzi w skład ceny.

Stawiamy na pełną szczerość i transparentność na każdym etapie kontaktu z klientem. To jeden z powodów, dla których właściciele aut regularnie wracają do nas po pierwszej wizycie. Jesteśmy dumni z wypracowanych standardów oraz stworzonych przez lata relacji.

W Nord Auto możesz liczyć na wsparcie specjalistów, w tym dobrych mechaników. W Białymstoku, Autoryzowanej Stacji Obsługi Volvo, naprawisz swoje auto profesjonalnie i bez zbędnego stresu.

Nie znalazłeś wymarzonego auta? Napisz do nas lub zadzwoń 85 651 44 36

Zapytaj o szczegóły

Odezwiemy się do Ciebie w ciągu 2 godzin
(w godzinach pracy salonu).

* Pola obowiązkowe

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonu
Wpisz prawidłowy adres e-mail (np. jan.kowalski@workmail.com)
Wybierz kategorię
Wpisz wiadomosc

Administratorem Twoich danych osobowych pozostawionych w związku z wiadomością będzie Volvo Car Poland sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ulicy Puławskiej 558/560 (02-884 Warszawa). Więcej ›

Twoje dane osobowe będą przez nas przetwarzane w celu: obsługi sprawy, w związku z którą do nas piszesz. W zależności od przedmiotu przedstawionej sprawy może zaistnieć różna podstawa prawna przetwarzania Twoich danych osobowych. Podstawą prawną przetwarzania może być art. 6 ust. 1 lit. b) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) tj. wiążąca nas umowa lub podjęcie działań przed zawarciem umowy, jeżeli sprawa w związku z którą z nami się kontaktujesz dotyczy łączącej nas umowy lub podjęcia działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy. Podstawą prawną przetwarzania może być również art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. nasz prawnie uzasadniony interes polegający na możliwości udzielania odpowiedzi na kierowane pytania lub przekazywaniu informacji, jeżeli piszesz do nas np. w celu uzyskania informacji o naszych produktach, czy ofercie, a także art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, tj. ciążący na nas obowiązek prawny, jeżeli sprawa, w związku z którą z nami się kontaktujesz, wynika z obowiązujących przepisów prawa, np. w momencie, gdy piszesz do nas z prośbą o realizację prawa, które przysługuje Tobie na mocy przepisów o ochronie danych osobowych. Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe również w celu poprawy jakości świadczonych usług, w szczególności obsługi posprzedażowej. Podstawą prawną przetwarzania w tym celu jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. nasz prawnie uzasadniony interes polegający na możliwości udoskonalania świadczonych przez nas usług, w tym poprawy działania naszego biura obsługi klienta. Ponadto będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celu możliwości ustalania, dochodzenia i obrony przed roszczeniami, który stanowi nasz prawnie uzasadniony interes. Podstawą prawną przetwarzania w tym celu jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.

Przysługuje Tobie prawo do: dostępu do treści Twoich danych oraz prawo ich sprostowania, przeniesienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także - w odniesieniu do przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO - prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją.

Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutajMniej ‹

Więcej › Jeżeli wyrazi Pan/Pani zgodę, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez administratora - Volvo Car Poland sp. z o.o., ul. Puławskiej 558/560 (02-884 Warszawa) (VCP), na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), w celu marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo. Informujemy, że: podanie danych jest dobrowolne; może Pan/Pani w każdej chwili wycofać zgodę (w tym przy użyciu danych kontaktowych administratora lub inspektora ochrony danych), przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem; z inspektorem ochrony danych VCP może się Pan/Pani skontaktować przy użyciu adresu mailowego: globdpo@volvocars.com; odbiorcami Pana/Pani danych osobowych mogą być podmioty świadczące usługi na rzecz VCP, w tym: dostawcy usług marketingowych i IT, autoryzowani dealerzy Volvo, podmioty z grupy kapitałowej Volvo oraz partnerzy oferujący produkty Volvo Car Financial Services (np. kredyty, leasingi i ubezpieczenia); dane osobowe będą przechowywane przez czas potrzebny do realizacji naszych celów marketingowych lub do momentu skutecznego wycofania przez Pana/Panią zgody na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych w tym celu; przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania i przeniesienia (wniosek o realizację tych uprawnień można złożyć pod adresem: https://www.volvocars.com/pl/subject-rights-request-form), a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych; Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane również w formie profilowania online i profilowania społecznościowego, które będzie polegało na zbieraniu i agregowaniu Pana/Pani danych w celu stworzenia profilu klienta i przedstawiania materiałów reklamowych i ofert lepiej dostosowanych do Pana/Pani potrzeb. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych w sieci Volvo zamieściliśmy na stronie: polityka prywatności. Mniej ‹
To pole jest obowiązkowe
Zaznacz formę kontaktu
Zaznacz formę kontaktu

1 Zgoda konieczna, aby Volvo Car Poland sp. z o.o. mogła przetwarzać Pana/Pani dane osobowe w celach marketingowych i miała możliwość przekazywania Panu/Pani treści o tym charakterze.

2 Zgoda konieczna, aby Volvo Car Poland sp. z o.o. mogła przekazywać Panu/Pani treści marketingowe poprzez kontakt telefoniczny w formie połączeń głosowych.

3 Zgoda konieczna, aby Volvo Car Poland sp. z o.o. mogła przekazywać Panu/Pani treści marketingowe poprzez wiadomości e-mail/SMS.

Bez zgody oznaczonej 1 oraz co najmniej jednej ze zgód oznaczonych 2 i 3 nie będziemy mogli przekazywać Panu/Pani treści dotyczących produktów oraz usług marki Volvo wskazanymi powyżej kanałami komunikacji.

Dealer Nord Auto otrzymał twoją wiadomość

Wszystko poszło zgodnie z planem. Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w ciągu 2 godzin
(w godzinach pracy salonu).