Serwis szyb

Tylko oryginalna szyba zapewnia bezpieczeństwo

Tylko oryginalna szyba czołowa zapewnia pełnię bezpieczeństwa – dlaczego?

Szyba czołowa ma szczególne znaczenie dla bezpieczeństwa kierowcy i pasażerów, powinna więc mieć określone cechy i musi być zainstalowana w odpowiedni sposób. Rekomendujemy wymianę lub naprawę szyby czołowej wyłącznie w Autoryzowanych Serwisach Volvo.

Naprawa szyb samochodowych – NordAuto Białystok

Przyczyn uszkodzenia szyb samochodowych może być wiele, szczególnie ta przednia narażona jest na uderzenia małych kamieni wystrzelonych spod kół innego pojazdu. To oczywiście przykład, ale świetnie obrazujący to, że ciężko przewidzieć, kiedy dojdzie do uszkodzeń, takich jak zarysowania czy, co gorsza, pęknięcia.

Jednak, gdy już to się stanie, warto jak najszybciej udać się do serwisu NordAuto w Białymstoku i tam dokonać naprawy uszkodzeń. Ta potrwa nie dłużej niż 30 minut, a na szybie nie pozostanie nawet najmniejszy ślad po wykonaniu prac. Chcemy zapewnić, że serwis szyb Volvo działa w zgodzie z najnowszymi standardami. Naprawy wykonujemy szybko, ale przede wszystkim skutecznie.

Tylko oryginalne szyby Volvo

Czasem naprawa szyb samochodowych nie jest możliwa, bo odprysk lub pęknięcie są tak duże, że mogłyby zagrażać zdrowiu i życiu kierowcy czy pasażerom. Najczęściej w naszym serwisie naprawiamy szyby, których uszkodzenia są mniejsze niż 25 milimetrów. Jeżeli defekt jest większy lub znajduje się bezpośrednio na linii wzroku kierowcy, dokonujemy wymiany szyby samochodowej.

Chcemy jednocześnie zapewnić, że korzystamy wtedy z oryginalnych szyb marki Volvo dedykowanych do konkretnego samochodu. Wiemy, że prawidłowo zamontowana przednia szyba wpływa znacząco na poprawę bezpieczeństwa, na przykład właściwe działanie poduszek powietrznych podczas kolizji czy wypadku.

Dbamy o bezpieczeństwo – korzystamy z najwyższej jakości komponentów

W czasie wymiany szyby samochodowej pracownicy Autoryzowanego Serwisu Volvo w Białymstoku korzystają z oryginalnych szyb, ale również najwyższej jakości podkładów, aktywatorów czy klejów o najwyższych standardach bezpieczeństwa.

Chcemy jednocześnie podkreślić, że podczas demontażu uszkodzonej szyby, szczególną uwagę przykładamy do zabezpieczenia karoserii i lakieru pojazdu, aby nie doszło do najmniejszych uszkodzeń czy zarysowań. Zachęcamy wszystkich właścicieli pojazdów marki Volvo mieszkających w Białymstoku lub okolicach do skorzystania z naszych usług.

Po co Ci systemy bezpieczeństwa, skoro ryzykujesz ich prawidłowe działanie?

Za szybą czołową są zainstalowane zaawansowane systemy bezpieczeństwa. Instalując nieoryginalną szybę, ryzykujesz nieprawidłowe działanie następujących modułów:

  • Kamera i radar
  • Lane Keeping Aid
  • System informacji o znakach drogowych
  • Aktywne światła drogowe
  • Układ Aktywnej kontroli prędkości jazdy
  • Alarm odstępu
  • City Safety

Odpowiednio profilowana szyba

W samochodach z wyświetlaczem przeziernym szyba czołowa musi być oryginalna, ponieważ tylko taka szyba ma krawędzie nierównoległe, dzięki czemu obraz z wyświetlacza nie jest rozmyty.

Pozwól klimatyzacji działać prawidłowo

Oryginalna szyba z odpowiednią przenikalnością światła chroni przed promieniami słonecznymi, dzięki czemu klimatyzacja działa optymalnie, co zapewnia cichszą i przyjemniejszą jazdę.

Odpowiedni montaż jest ważny

Szyba czołowa stanowi integralną część nadwozia i przyczynia się do zwiększenia sztywności strukturalnej samochodu. Musi być odpowiednio zamontowana, by nie mogła przemieścić się w razie wypadku lub kolizji.

WYMIANA SZYBY WYMAGA ODPOWIEDNIEJ KALIBRACJI SYSTEMÓW
Po wymianie szyby systemy bezpieczeństwa wymagają kalibracji, która musi być wykonana odpowiednimi narzędziami, a nieautoryzowane warsztaty mogą nimi nie dysponować.

Najwyższe standardy bezpieczeństwa

Jeśli zdecydujesz się na wymianę szyby w Autoryzowanym Serwisie Volvo, możesz mieć pewność, że jest to oryginalna szyba Volvo, a do jej montażu użyto wyłącznie podkładów, aktywatorów i klejów zgodnych z najwyższymi standardami bezpieczeństwa. Dodatkowo zadbaliśmy o to, aby demontaż uszkodzonej szyby był przeprowadzony z największą dbałością o karoserię i lakier Twojego Volvo.

WYMIANA CZY NAPRAWA?
Jeśli szkoda jest niewielka, np. kamień wystrzelony spod kół innego samochodu spowodował odprysk lub pęknięcie szyby, możemy ją naprawić na poczekaniu. Warto to zrobić jak najszybciej, gdyż w przeciwnym wypadku może się okazać, że konieczna będzie wymiana całej szyby. Naprawa jednego odprysku lub pęknięcia zgodnie z najlepszymi standardami Volvo nie potrwa dłużej niż 30 minut i nie powinna zostawić najmniejszego śladu.

Zawsze zwracaj się do eksperta

OBSZAR ZIELONY Uszkodzenia szyby w obszarze zaznaczonym kolorem zielonym mogą zostać naprawione, jeśli nie są większe niż 25 mm.

OBSZAR ŻÓŁTY Uszkodzenia szyby w obszarze zaznaczonym kolorem żółtym mogą zostać naprawione, jeśli nie są większe niż 15 mm.

OBSZAR CZERWONY Uszkodzenia szyby bezpośrednio na linii wzroku kierowcy, w pobliżu dachu lub słupków nie mogą być naprawiane – wymieniona musi zostać cała szyba.

Pozwól naszym specjalistom zaopiekować się Twoim Volvo!

Nie znalazłeś wymarzonego auta? Napisz do nas lub zadzwoń 85 651 44 36

Zapytaj o szczegóły

Odezwiemy się do Ciebie w ciągu 2 godzin
(w godzinach pracy salonu).

* Pola obowiązkowe

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonu
Wpisz prawidłowy adres e-mail (np. jan.kowalski@workmail.com)
Wybierz kategorię
Wpisz wiadomosc

Administratorem Twoich danych osobowych pozostawionych w związku z wiadomością będzie Volvo Car Poland sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ulicy Puławskiej 558/560 (02-884 Warszawa). Więcej ›

Twoje dane osobowe będą przez nas przetwarzane w celu: obsługi sprawy, w związku z którą do nas piszesz. W zależności od przedmiotu przedstawionej sprawy może zaistnieć różna podstawa prawna przetwarzania Twoich danych osobowych. Podstawą prawną przetwarzania może być art. 6 ust. 1 lit. b) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) tj. wiążąca nas umowa lub podjęcie działań przed zawarciem umowy, jeżeli sprawa w związku z którą z nami się kontaktujesz dotyczy łączącej nas umowy lub podjęcia działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy. Podstawą prawną przetwarzania może być również art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. nasz prawnie uzasadniony interes polegający na możliwości udzielania odpowiedzi na kierowane pytania lub przekazywaniu informacji, jeżeli piszesz do nas np. w celu uzyskania informacji o naszych produktach, czy ofercie, a także art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, tj. ciążący na nas obowiązek prawny, jeżeli sprawa, w związku z którą z nami się kontaktujesz, wynika z obowiązujących przepisów prawa, np. w momencie, gdy piszesz do nas z prośbą o realizację prawa, które przysługuje Tobie na mocy przepisów o ochronie danych osobowych. Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe również w celu poprawy jakości świadczonych usług, w szczególności obsługi posprzedażowej. Podstawą prawną przetwarzania w tym celu jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. nasz prawnie uzasadniony interes polegający na możliwości udoskonalania świadczonych przez nas usług, w tym poprawy działania naszego biura obsługi klienta. Ponadto będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celu możliwości ustalania, dochodzenia i obrony przed roszczeniami, który stanowi nasz prawnie uzasadniony interes. Podstawą prawną przetwarzania w tym celu jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.

Przysługuje Tobie prawo do: dostępu do treści Twoich danych oraz prawo ich sprostowania, przeniesienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także - w odniesieniu do przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO - prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją.

Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutajMniej ‹

Więcej › Jeżeli wyrazi Pan/Pani zgodę, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez administratora - Volvo Car Poland sp. z o.o., ul. Puławskiej 558/560 (02-884 Warszawa) (VCP), na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), w celu marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo. Informujemy, że: podanie danych jest dobrowolne; może Pan/Pani w każdej chwili wycofać zgodę (w tym przy użyciu danych kontaktowych administratora lub inspektora ochrony danych), przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem; z inspektorem ochrony danych VCP może się Pan/Pani skontaktować przy użyciu adresu mailowego: globdpo@volvocars.com; odbiorcami Pana/Pani danych osobowych mogą być podmioty świadczące usługi na rzecz VCP, w tym: dostawcy usług marketingowych i IT, autoryzowani dealerzy Volvo, podmioty z grupy kapitałowej Volvo oraz partnerzy oferujący produkty Volvo Car Financial Services (np. kredyty, leasingi i ubezpieczenia); dane osobowe będą przechowywane przez czas potrzebny do realizacji naszych celów marketingowych lub do momentu skutecznego wycofania przez Pana/Panią zgody na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych w tym celu; przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania i przeniesienia (wniosek o realizację tych uprawnień można złożyć pod adresem: https://www.volvocars.com/pl/subject-rights-request-form), a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych; Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane również w formie profilowania online i profilowania społecznościowego, które będzie polegało na zbieraniu i agregowaniu Pana/Pani danych w celu stworzenia profilu klienta i przedstawiania materiałów reklamowych i ofert lepiej dostosowanych do Pana/Pani potrzeb. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych w sieci Volvo zamieściliśmy na stronie: polityka prywatności. Mniej ‹
To pole jest obowiązkowe
Zaznacz formę kontaktu
Zaznacz formę kontaktu

1 Zgoda konieczna, aby Volvo Car Poland sp. z o.o. mogła przetwarzać Pana/Pani dane osobowe w celach marketingowych i miała możliwość przekazywania Panu/Pani treści o tym charakterze.

2 Zgoda konieczna, aby Volvo Car Poland sp. z o.o. mogła przekazywać Panu/Pani treści marketingowe poprzez kontakt telefoniczny w formie połączeń głosowych.

3 Zgoda konieczna, aby Volvo Car Poland sp. z o.o. mogła przekazywać Panu/Pani treści marketingowe poprzez wiadomości e-mail/SMS.

Bez zgody oznaczonej 1 oraz co najmniej jednej ze zgód oznaczonych 2 i 3 nie będziemy mogli przekazywać Panu/Pani treści dotyczących produktów oraz usług marki Volvo wskazanymi powyżej kanałami komunikacji.

Dealer Nord Auto otrzymał twoją wiadomość

Wszystko poszło zgodnie z planem. Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w ciągu 2 godzin
(w godzinach pracy salonu).